Dostava

Korisnicima nudimo brzu i pouzdanu dostavu naručenih proizvoda na području cijele Republike Hrvatske. U nastavku su detaljno objašnjeni uvjeti i postupci dostave:

7.1. Područje dostave

  • Dostavu vršimo na cijelom području Republike Hrvatske, uključujući otoke.
  • Za dostavu izvan granica Republike Hrvatske, molimo kontaktirajte našu korisničku službu radi dogovora.

7.2. Dostavna služba

  • Dostavu obavljamo putem pouzdanih dostavnih službi kao što je GLS.
  • Trgovac zadržava pravo promjene dostavne službe bez prethodne obavijesti.

7.3. Rok isporuke

  • Standardni rok isporuke je između 2 do 5 radnih dana od potvrde narudžbe, osim ako nije drugačije navedeno.
  • Za proizvode koji nisu na skladištu ili su po narudžbi, rok isporuke može biti duži. U tom slučaju, Korisnik će biti obaviješten o očekivanom roku isporuke.
  • Rok isporuke može se produžiti tijekom blagdana, rasprodaja ili u slučaju više sile.

7.4. Troškovi dostave

  • Troškovi dostave jasno su istaknuti tijekom procesa narudžbe i prikazani su na računu.
  • Za narudžbe iznad 70,00 eura, dostava je besplatna.
  • Dodatni troškovi mogu nastati za isporuke na otoke ili udaljena mjesta, o čemu će Korisnik biti obaviješten prije slanja narudžbe.

7.5. Praćenje pošiljke

  • Nakon slanja narudžbe, Korisnik će putem e-maila dobiti broj za praćenje pošiljke.
  • Pošiljku možete pratiti putem web stranice dostavne službe koristeći dobiveni broj za praćenje.

7.6. Preuzimanje pošiljke

  • Prilikom preuzimanja pošiljke, Korisnik je dužan provjeriti eventualna oštećenja paketa.
  • U slučaju vidljivih oštećenja, preporučujemo da odbijete preuzeti pošiljku i o tome obavijestite nas na info@msstore.hr ili telefonski na +385 (99) 8850260.
  • Potpisom na dostavnici i preuzimanjem pošiljke potvrđujete da niste imali primjedbi na stanje paketa.

7.7. Nedostavljena pošiljka

  • Ako pošiljka nije dostavljena u očekivanom roku, molimo kontaktirajte nas kako bismo provjerili status isporuke.
  • U slučaju da Korisnik ne preuzme pošiljku ili odbije preuzeti bez valjanog razloga, zadržavamo pravo tražiti naknadu nastalih troškova.

7.8. Posebni uvjeti dostave

  • Ako imate posebne zahtjeve vezane uz dostavu (npr. isporuka u određeno vrijeme), molimo da nas kontaktirate prije narudžbe kako bismo provjerili mogućnost ispunjenja takvih zahtjeva.
  • Trgovac ne snosi odgovornost za kašnjenja uzrokovana netočnom adresom dostave ili nedostupnošću Korisnika na adresi dostave.

7.9. Međunarodna dostava

  • Trenutno ne nudimo standardnu međunarodnu dostavu putem Web stranice.
  • Za narudžbe iz inozemstva, molimo kontaktirajte nas radi dogovora o uvjetima i troškovima dostave.