Dostava
Korisnicima nudimo brzu i pouzdanu dostavu naručenih proizvoda na području cijele Republike Hrvatske. U nastavku su detaljno objašnjeni uvjeti i postupci dostave:
7.1. Područje dostave
- Dostavu vršimo na cijelom području Republike Hrvatske, uključujući otoke.
- Za dostavu izvan granica Republike Hrvatske, molimo kontaktirajte našu korisničku službu radi dogovora.
7.2. Dostavna služba
- Dostavu obavljamo putem pouzdanih dostavnih službi kao što je GLS.
- Trgovac zadržava pravo promjene dostavne službe bez prethodne obavijesti.
7.3. Rok isporuke
- Standardni rok isporuke je između 2 do 5 radnih dana od potvrde narudžbe, osim ako nije drugačije navedeno.
- Za proizvode koji nisu na skladištu ili su po narudžbi, rok isporuke može biti duži. U tom slučaju, Korisnik će biti obaviješten o očekivanom roku isporuke.
- Rok isporuke može se produžiti tijekom blagdana, rasprodaja ili u slučaju više sile.
7.4. Troškovi dostave
- Troškovi dostave jasno su istaknuti tijekom procesa narudžbe i prikazani su na računu.
- Za narudžbe iznad 70,00 eura, dostava je besplatna.
- Dodatni troškovi mogu nastati za isporuke na otoke ili udaljena mjesta, o čemu će Korisnik biti obaviješten prije slanja narudžbe.
7.5. Praćenje pošiljke
- Nakon slanja narudžbe, Korisnik će putem e-maila dobiti broj za praćenje pošiljke.
- Pošiljku možete pratiti putem web stranice dostavne službe koristeći dobiveni broj za praćenje.
7.6. Preuzimanje pošiljke
- Prilikom preuzimanja pošiljke, Korisnik je dužan provjeriti eventualna oštećenja paketa.
- U slučaju vidljivih oštećenja, preporučujemo da odbijete preuzeti pošiljku i o tome obavijestite nas na info@msstore.hr ili telefonski na +385 (99) 8850260.
- Potpisom na dostavnici i preuzimanjem pošiljke potvrđujete da niste imali primjedbi na stanje paketa.
7.7. Nedostavljena pošiljka
- Ako pošiljka nije dostavljena u očekivanom roku, molimo kontaktirajte nas kako bismo provjerili status isporuke.
- U slučaju da Korisnik ne preuzme pošiljku ili odbije preuzeti bez valjanog razloga, zadržavamo pravo tražiti naknadu nastalih troškova.
7.8. Posebni uvjeti dostave
- Ako imate posebne zahtjeve vezane uz dostavu (npr. isporuka u određeno vrijeme), molimo da nas kontaktirate prije narudžbe kako bismo provjerili mogućnost ispunjenja takvih zahtjeva.
- Trgovac ne snosi odgovornost za kašnjenja uzrokovana netočnom adresom dostave ili nedostupnošću Korisnika na adresi dostave.
7.9. Međunarodna dostava
- Trenutno ne nudimo standardnu međunarodnu dostavu putem Web stranice.
- Za narudžbe iz inozemstva, molimo kontaktirajte nas radi dogovora o uvjetima i troškovima dostave.